Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke bo dne 2. 12. 2025 organizirala spletno izobraževanje o novi Delegirani uredbi komisije (EU) 2024/1701 o spremembi Uredbe ES 1234/2008 glede pregleda sprememb jazmp.si več »
Več iz medija
Vabilo na spletno izobraževanja: Nova zakonodaja za spremembe dovoljenja za promet...
Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke dne 2. 12. 2025 organizira spletno izobraževanje o novi Delegirani uredbi komisije (EU) 2024/1701 o... jazmp.si več »
kampanja “Boj proti pomanjkanju zdravil – Potrebna je...
Evropska agencija za zdravila (EMA) je v sodelovanju z organizacijami potrošnikov in zdravstvenih delavcev pripravila kampanjo Boj proti pomanjkanju zdravil... jazmp.si več »
Napoved spletnega izobraževanja: Nova zakonodaja za spremembe dovoljenja za promet...
Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke bo dne 2. 12. 2025 organizirala spletno izobraževanje o novi Delegirani uredbi komisije (EU)... jazmp.si več »
Poziv imetnikom dovoljenj za promet z zdravili, da zagotovijo popolnost...
JAZMP pri obravnavi alarmov, ki se sprožijo v sistemu za preverjanje avtentičnosti zdravil opaža, da se še vedno pojavljajo zdravila z dovoljenjem za promet,... jazmp.si več »
Nova obrazca za poročanje o neustrezni kakovosti zdravil
Obveščamo vas, da sta na voljo nova obrazca za poročanje o neustrezni kakovosti in odpoklicu zdravil. En obrazec je namenjen obveščanju s strani imetnikov... jazmp.si več »
Jubilejna 10. kampanja #MedSafetyWeek 2025 za varnejšo uporabo...
Od 3. do 9. novembra 2025 poteka že 10. mednarodna kampanja #MedSafetyWeek – teden aktivnosti ozaveščanja javnosti in spodbujanja poročanja o neželenih učinkih... jazmp.si več »
Izšla šesta številka Farmakovigilančnega biltena
Na naši spletni strani je na voljo šesta številka Farmakovigilančnega biltena. Poleg rednih obvestil tokrat predstavljamo poročanje v primeru napak pri uporabi... jazmp.si več »
Kampanja #HealthNotHype: za varno in odgovorno uporabo zdravil z...
EMA je začela svojo prvo kampanjo na družbenih omrežjih, v kateri sodeluje z ustvarjalci spletnih vsebin (vplivneži). Cilj kampanje #HealthNotHype (zdravje, ne... jazmp.si več »

