V treh dneh bodo obiskovalci izvedeli več o različnih možnostih izobraževanja – od formalnih in neformalnih programov do samostojnega učenja. Na voljo bodo informacije o priznavanju že pridobljenega znanja, načrtovanju in razvoju kariere ter možnostih sofinanciranja izobraževanja/usposabljanja. sio več »
Več iz medija
Odkrijte nove poti do znanja na Dnevih svetovanja 2025
V treh dneh bodo obiskovalci izvedeli več o različnih možnostih izobraževanja – od formalnih in neformalnih programov do samostojnega učenja. Na voljo bodo... sio več »
Kulturni bazar v regiji 2025
Kulturni bazar v regiji bo 22. 10. v SNG Nova Gorica. Osvetlil bo tudi pomen čezmejnega kulturnega sodelovanja ter izpostavil vlogo kulture kot mostu med... sio več »
Projekt KATARINA z novo generacijo dijakov na I. gimnaziji v...
Projekt KATARINA (Vsak naj bo deležen temeljnih znanj računalništva in informatike) se na I. gimnaziji v Celju širi – pridružila se mu je že 3.... sio več »
Zakaj Kahoot pri matematiki?
Matematika pogosto velja za enega izmed bolj zahtevnih predmetov. A ko snov predstavim na igriv in tekmovalen način, lahko učencem približam tudi bolj... sio več »
Srečanje v grozdu na OŠ Muta
Koroške šole smo se 28. avgusta povezale v okviru srečanja v grozdu, ki je potekalo na različnih šolah po posameznih predmetnih področjih. Kot mentorska šola... sio več »
Poustvarjanje interaktivnega zemljevida Avstralije pri pouku geografije v...
V članku predstavljena uporaba aplikacije Padlet in ClimateCharts.net za pouk geografije, spodbuja digitalne kompetence učencev. #inovativnapedagogika ... sio več »
Mednarodni dan pismenosti in nacionalni mesec skupnega branja...
Na mednarodni dan pismenosti, ki ga obeležujemo 8. septembra, se je začel že osmi Nacionalni mesec skupnega branja. Mednarodni dan pismenosti 2025 poteka pod... sio več »
Model za merjenje in razvoj inkluzivnosti v šolah
Osnovne šole so v mesecu avgustu 2025 prejele celostni “Model za merjenje in razvoj inkluzivnosti v šolah”. Sistematični model s spletnim orodjem predstavlja... sio več »