Na Osnovni šoli Sv. Jurij ob Ščavnici je učiteljica Nataša Paldauf v okviru predmeta širim svoje znanje izvedla inovativno učno uro za učence 1. a razreda. Glavni cilj je bil razvijati digitalne kompetence učencev s poudarkom na brskanju po spletu ter iskanju in filtriranju informacij. Učenci so v računalniški učilnici najprej ponovili sestavne dele računalnika sio več »
Več iz medija
Dijaki Gimnazije Ledina na Fakulteti za Elektrotehniko
Dijaki 2. f in 2. g, ki sodelujejo v projektu Katarina, so v četrtek, 12. 6. 2025, obiskali Fakulteto za elektrotehniko. V uvodnem predavanju je profesor dr.... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina v Računalniškem muzeju
Kdo arhivira internet? Kako je tipkati na gumijaste tipke računalnika ZX spectrum, ljubkovalno imenovanega radirka? Zakaj je modem nekoč spuščal čudne cvileče... sio več »
Kolegialne hospitacije kot orodje za gradnjo strokovne učeče se skupnosti na šoli v...
Kako lahko kolegialne hospitacije prispevajo k strokovni rasti učiteljev in trajnostnemu razvoju šolske skupnosti? V članku, objavljenem v Reviji... sio več »
Podkast “Misija: kakovost”: Samoevalvacija kot motor razvoja...
Četrta epizoda ponuja vpogled v konkretne prakse, kot so hospitacije, deljenje dobrih praks, medpredmetno sodelovanje ter vodenje s poslušanjem in... sio več »
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »
Model evalvacije digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin računalništva in...
Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 3.B razred (2024/25) -4. izvedba
Spoznavanje z digitalnimi napravami v otrokovem okolju Učenci so med delavnico najprej razvrščali sličice naprav v dve skupini in tako spoznavali razliko med... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.C razred (2024/25) -4. izvedba
Pošta nekoč (klasično pošiljanje) in danes ChatGPT je rekel: Učenci so delavnico začeli z ogledom slik in video posnetka, ob katerih so razmišljali o klasičnem... sio več »