Kdo arhivira internet? Kako je tipkati na gumijaste tipke računalnika ZX spectrum, ljubkovalno imenovanega radirka? Zakaj je modem nekoč spuščal čudne cvileče zvoke? Kako si uporabljal luknjane kartice, magnetni trak, kasete in diskete za shranjevanje podatkov? To in še več so v četrtek, 5. 6. 2025, spoznavali dijaki 1. f in 1. g v Računalniškem sio več »
Več iz medija
Dijaki Gimnazije Ledina na Fakulteti za Elektrotehniko
Dijaki 2. f in 2. g, ki sodelujejo v projektu Katarina, so v četrtek, 12. 6. 2025, obiskali Fakulteto za elektrotehniko. V uvodnem predavanju je profesor dr.... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina v Računalniškem muzeju
Kdo arhivira internet? Kako je tipkati na gumijaste tipke računalnika ZX spectrum, ljubkovalno imenovanega radirka? Zakaj je modem nekoč spuščal čudne cvileče... sio več »
Kolegialne hospitacije kot orodje za gradnjo strokovne učeče se skupnosti na šoli v...
Kako lahko kolegialne hospitacije prispevajo k strokovni rasti učiteljev in trajnostnemu razvoju šolske skupnosti? V članku, objavljenem v Reviji... sio več »
Podkast “Misija: kakovost”: Samoevalvacija kot motor razvoja...
Četrta epizoda ponuja vpogled v konkretne prakse, kot so hospitacije, deljenje dobrih praks, medpredmetno sodelovanje ter vodenje s poslušanjem in... sio več »
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »
Model evalvacije digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin računalništva in...
Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 3.B razred (2024/25) -4. izvedba
Spoznavanje z digitalnimi napravami v otrokovem okolju Učenci so med delavnico najprej razvrščali sličice naprav v dve skupini in tako spoznavali razliko med... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.C razred (2024/25) -4. izvedba
Pošta nekoč (klasično pošiljanje) in danes ChatGPT je rekel: Učenci so delavnico začeli z ogledom slik in video posnetka, ob katerih so razmišljali o klasičnem... sio več »