IZVEDBA TRETJE DELAVNICE Skupina šestošolcev, ki sodeluje v projektu MARiNKA – Mladostniki s temeljnimi znAnji RIN so KreAtorji prihodnosti, ima slabopredznanje na področju računalništva. Zato jim želimo pri tem projektu približati in razviti temeljna znanja računalništva in informatike. S projektom tako prvič raziskovalno in aplikativno uvajamo temeljne vsebine računalništva in informatike (RIN) ... sio več »
Več iz medija
Ugotavljanje digitalne pismenosti osnovnošolcev pri pisanju...
Kako digitalno pismeni so osnovnošolci, ko naletijo na čisto praktičen izziv – napisati uradno prošnjo? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna... sio več »
PISA in Focus št. 129: Kaj se lahko naučimo iz podatkov PISA o podpori...
Izsledki raziskave PISA 2022 kažejo povezavo med podporo učiteljev in uspehom učencev. Kvalitetni odnosi v razredu vpl ... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina na Fakulteti za Elektrotehniko
Dijaki 2. f in 2. g, ki sodelujejo v projektu Katarina, so v četrtek, 12. 6. 2025, obiskali Fakulteto za elektrotehniko. V uvodnem predavanju je profesor dr.... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina v Računalniškem muzeju
Kdo arhivira internet? Kako je tipkati na gumijaste tipke računalnika ZX spectrum, ljubkovalno imenovanega radirka? Zakaj je modem nekoč spuščal čudne cvileče... sio več »
Kolegialne hospitacije kot orodje za gradnjo strokovne učeče se skupnosti na šoli v...
Kako lahko kolegialne hospitacije prispevajo k strokovni rasti učiteljev in trajnostnemu razvoju šolske skupnosti? V članku, objavljenem v Reviji... sio več »
Podkast “Misija: kakovost”: Samoevalvacija kot motor razvoja...
Četrta epizoda ponuja vpogled v konkretne prakse, kot so hospitacije, deljenje dobrih praks, medpredmetno sodelovanje ter vodenje s poslušanjem in... sio več »
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »
Model evalvacije digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin računalništva in...
Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna... sio več »