Na I. osnovni šoli Celje smo s četrtošolci izvedli učno dejavnost Udeleženci in varnost v prometu, ki je združila pouk prometne varnosti, programiranje in ustvarjalno timsko delo. Učni scenarij je bil medpredmetno zastavljen in je povezoval družbo, naravoslovje in tehniko, slovenščino, matematiko ter likovno umetnost. Dejavnost smo začeli z izhodiščnim pogovorom o vrstah prometa in sio več »
Več iz medija
Projekt RAČek: Udeleženci in varnost v prometu – četrtošolci na I. OŠ Celje...
Na I. osnovni šoli Celje smo s četrtošolci izvedli učno dejavnost Udeleženci in varnost v prometu, ki je združila pouk prometne varnosti, programiranje in... sio več »
ZABAVNO PROGRAMIRANJE Z mTiny ROBOTKOM RIN 2. razred, projekt Inovativna...
Drugošolci so se na drugi delavnici preizkusili v vlogi mladih programerjev. V okviru dejavnosti so skozi igro in ustvarjanje spoznavali osnove računalniškega... sio več »
Pravljice v službi razvoja digitalnih kompetenc
Učenci 3. razreda prepletali literarni svet in sodobno tehnologijo V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 sta bili na Osnovni šoli Muta izvedeni... sio več »
Projekt RAČek: Učenje s pravljico, programiranjem in raziskovanjem na I. OŠ...
Na I. osnovni šoli Celje smo v okviru učnega scenarija Grdi raček kot popotnik – Labod raziskovalec sveta izvedli edinstveno učno dejavnost, ki je učencem 4.... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 3.A razred (2024/25) -4. izvedba
V sklopu 4. izvedbe so otroci aktivno raziskovali, kako digitalne naprave zbirajo, prikazujejo in shranjujejo podatke ter kako deluje internet. Uvodoma so... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.A razred (2024/25) -4. izvedba
Sporočilo je “priletelo” – učenci 4. razreda spoznavali delovanje internetnega omrežja V okviru projekta BRIN so učenci 4. razreda sodelovali v... sio več »
Projekt B-RiN: Miškino geslo: Misija varnega interneta, 3. izvedba v OŠ Stari...
V prvem in drugem razredu osnovne šole je ključno, da učne vsebine otrokom približamo na način, ki je hkrati razumljiv, doživet in zabaven. Učni scenarij... sio več »
Kaj in kako poučujemo informatiko – smo zadovoljni?
Preberite razultate raziskave v okviru mednarodnega Erasmus+ projekta DIGITAL FIRST sio več »