Zvok, šum, ton, glasba in frekvenca – poučna ura s praktičnimi vajamiNa Osnovni šoli Cirkulane-Zavrč smo v okviru glasbene vzgoje izvedli zanimivo učno uro na temo zvoka, šuma, tona, glasbe in frekvence. Sedmošolci so na interaktiven način utrdili razumevanje osnovnih glasbenih pojmov in jih spoznali tudi skozi uporabo digitalnih orodij. Učenci so skozi pogovor obnovili sio več »
Več iz medija
Projekt B-RiN: Miškino geslo: Misija varnega interneta, 3. izvedba v OŠ Stari...
V prvem in drugem razredu osnovne šole je ključno, da učne vsebine otrokom približamo na način, ki je hkrati razumljiv, doživet in zabaven. Učni scenarij... sio več »
Kaj in kako poučujemo informatiko – smo zadovoljni?
Preberite razultate raziskave v okviru mednarodnega Erasmus+ projekta DIGITAL FIRST sio več »
Razpis za pridobitev nepovratnih sredstev za lokalne projekte kodiranja v...
Razpis za nepovratna sredstva projekta Code4Europe vabi organizacije iz Slovenije k razvoju digitalnih veščin s poudarkom na mladih in dekletih ... sio več »
NAŠA GALERIJA
V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 so otroci iz Vrtca Podčetrtek raziskovali svet fotografije. Spoznali so: Po terenskem delu so se naučili,... sio več »
Uvajanje digitalnih kompetenc na OŠPP Muta
V šolskem letu 2024/2025 smo se na OŠPP Muta vključili v projekt DigComp PP, katerega namen je krepitev digitalnih kompetenc pri učencih s posebnimi potrebami.... sio več »
Naravne in kulturne posebnosti Polhograjskega hribovja
Ta teden z vami delimo dokumentarno oddajo "Naravni parki Slovenije: Polhograjsko hribovje", ki je na voljo na RTV365. sio več »
Na OŠ n.h. Maksa pečarja so izvedli teden aktivnost v projektu...
V tednu od 13.-17.5.2025 smo na OŠ n. h. Maksa Pečarja v okviru tedna aktivnosti predstavili dejavnosti v projektu ostalim učencem, učiteljem, staršem in... sio več »
Učenje računalniškega mišljenja skozi mreže in spoznavanje robota...
V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 smo v sklopu RIN v 2. razredu (računalniško informacijska znanja) izvedli prvo delavnico z naslovom “Učenje... sio več »