Včeraj je bil »otožni ponedeljek«, znan kot najbolj depresiven dan v letu. Je pa to tudi dan, ko obeležujemo 16-letno zamudo Evropske komisije pri preprečevanju zavajajoče rabe prehranskih in zdravstvenih trditev na živilih, ki si jih ta ne zaslužijo. Krovna evropska potrošniška organizacija BEUC in njene članice, tudi Zveza potrošnikov Slovenije, so zato v novem tehtnica več »
Več iz medija
Je cesta res primeren medij za oglaševanje?
Zaostritev zakonodaje, učinkovitejši nadzor nad postavljanjem in vsebino obcestnih oglasnih panojev, omejitev uporabe svetlobnih in digitalnih panojev,... tehtnica več »
EU že 16 let zamuja pri preprečevanju zavajajoče rabe trditev na...
Včeraj je bil »otožni ponedeljek«, znan kot najbolj depresiven dan v letu. Je pa to tudi dan, ko obeležujemo 16-letno zamudo Evropske komisije pri... tehtnica več »
10 kontroverznih oglasov, ki so burili duhove v letu 2024
Med blagovnimi znamkami, ki so s svojimi oglasi v preteklem letu sprožile čustva, kritike in celo ogorčenje, so tudi Apple, Coca-Cola, Calvin Klein in Bumble.... tehtnica več »
Praznična darilna tekma: “Zaciklali smo se”
December je za darila. Prvi jih prinese Miklavž, sledita Božiček in nato dedek Mraz. Vmes si darila podarjamo kar tako, ker so prazniki. Kaj je pravzaprav... tehtnica več »
Dvorana zrcal
Prejšnjikrat sem pisal o radikalizaciji; o tem, kako lahko čisto običajen človek v samo pol leta postane fanatik. Opisal sem primer gospe, ki je izgubila... tehtnica več »
Ustavno sodišče v Švici prikimalo mestecu, ki je prepovedalo reklamne...
Švicarsko mesto Vernier je postalo prvo v državi, ki je prepovedalo komercialno oglaševanje na svojih ulicah. Švicarsko ustavno sodišče je odločilo, da imajo... tehtnica več »
Spolzka tla med samopostrežno izposojo koles in oglasi
Zakaj je sistem izposoje koles, ki se je razširil v Mariboru in Ljubljani in je neločljivo povezan s prav tako naraščajočimi oglasnimi prostori, problematičen,... tehtnica več »
Splet in tisk poligon brez omejitev
Otroci še nimajo dobro razvitih sposobnosti kritičnega razmišljanja, zato so za vpliv oglaševanja še toliko bolj dovzetni Za telesni razvoj šolarja je zelo... tehtnica več »