Tretjina odraslih uporabnikov interneta v Sloveniji sledi spletnim vplivnežem, ki izvajajo promocijske aktivnosti, je pokazala raziskava Centra za družboslovno informatiko ljubljanske fakultete za družbene vede. Največ vprašanih tem vplivnežem sledi na tedenski ravni. Virtualne vplivneže medtem spremlja manj kot odstotek uporabnikov. sta več »
Več iz medija
V Plesnem teatru Ljubljana predstava o pomanjkanju kolektivnega in...
V Plesnem teatru Ljubljana bo skupina Fourklor danes ob 20. uri premierno uprizorila plesno predstavo Generacije koreografa in režiserja Branka Potočana.... sta več »
Prihodnji teden v parlamentu: Na redni seji interventni zdravstveni ukrepi,...
Poslance v prihajajočem tednu čakata dve seji DZ. Na zadnji redni seji letos bodo med drugim govorili o interventnih ukrepih na področju zdravstva ter o... sta več »
Krajevna skupnost Teharje spodbuja varno vrtnarjenje
V Krajevni skupnosti Teharje so 72 gospodinjstvom razdelili 95 visokih gred in 950 vreč zemlje za namene varnega vrtnarjenja. Za projekt so letos namenili... sta več »
V Slovenskem društvu za celiakijo s pozivom za ureditev pravic odraslih...
V Slovenskem društvu za celiakijo so na ministrico za zdravje Valentino Prevolnik Rupel naslovili odprto pismo, v katerem jo pozivajo k ureditvi pravic... sta več »
Hisense Europe pri vlaganjih v avtomatizacijo računa na pomoč...
Hisense Europe letošnje leto končuje z rastjo poslovanja in tržnega deleža. V družbi ob tem poudarjajo nujnost nadaljnjih vlaganj. Nujni sta še večja... sta več »
Na Madžarskem protesti zaradi novega škandala v povezavi z zlorabami...
Več deset tisoč ljudi je v soboto v Budimpešti protestiralo zaradi domnevne nedejavnosti vlade madžarskega premierja Viktorja Orbana v zvezi z obtožbami o... sta več »
Evropski parlament prihodnji teden tudi o pobudi My Voice My...
Evropski poslanci bodo prihodnji teden na zadnjem letošnjem plenarnem zasedanju razpravljali in glasovali o pobudi My voice my choice za varen in dostopen... sta več »
Tretjina Slovencev sledi promotorskim spletnim vplivnežem
Tretjina odraslih uporabnikov interneta v Sloveniji sledi spletnim vplivnežem, ki izvajajo promocijske aktivnosti, je pokazala raziskava Centra za družboslovno... sta več »

