Na Gimnaziji Ormož smo v okviru projekta KATARINA izvedli delavnico o varnosti na spletu za dijake 2. letnika. Strokovnjak za kibernetsko varnost je predstavil primere napadov, načine zaščite ter opozoril na trike, ki jih uporabljajo spletni kriminalci. Dogodek smo zaključili s kvizom o prepoznavanju phishing sporočil. sio več »
Več iz medija
Vabljeni na Teden inovativne pedagogike 2025
Vabimo vas, da se nam pridružite na že 7. Tednu inovativne pedagogike, ki bo potekal od 17. do 21. novembra 2025, vsak večer od 20.00 do 21.00 preko Zoom... sio več »
Kako se zaščititi pred spletnimi nevarnostmi? Dijaki Gimnazije Ormož spoznali trike...
Na Gimnaziji Ormož smo v okviru projekta KATARINA izvedli delavnico o varnosti na spletu za dijake 2. letnika. Strokovnjak za kibernetsko varnost je predstavil... sio več »
Raček in CodeWeek na OŠ Livade Izola
V inovativnih oddelkih smo nadaljevali s projektom Raček, kjer smo v okviru Evropskega tedna programiranja (CodeWeek) izvajali aktivnosti, ki spodbujajo... sio več »
MARiNKA – obdelava besedilnih nalog v Scratchu
Na tretjem srečanju projekta MARiNKA so šestošolci OŠ n.h. Maksa Pečarja Ljubljana Črnuče spoznali, kako v Scratchu sprogramirati besedilne naloge. Najprej smo... sio več »
»Ko naprave govorijo med seboj« B-RIN, 5.A razred (2025/26) -1....
Učni scenarij »Ko naprave govorijo med seboj« je bil izveden v okviru projekta Marinka z učenci 5. razreda osnovne šole. Učenci so skozi štiri učne ure... sio več »
Zaključna konferenca DIGI.DR: Pot naprej
Pridružite se zaključni konferenci projekta Digi.Dr., ki bo potekala 18. in 19. novembra v Four Points by Sheraton Mons. sio več »
Učenje orientacije z digitalnimi orodji
Na Osnovni šoli Žetale posebno pozornost namenjamo učenju v naravi, saj nas obdaja čudovito okolje, ki učencem omogoča raziskovanje, gibanje in spoznavanje... sio več »
»Poigrajmo se z biti« B-RIN, 5.C razred (2025/26) -1....
Učni scenarij »Poigrajmo se z biti« je bil namenjen učencem 5. razreda osnovne šole, ki so v okviru štirih pedagoških ur spoznavali osnovno enoto za... sio več »

