Letna potrošniška študija, prinaša vpogled v nakupne navade in preference slovenskih potrošnikov. Raziskava POY Adrie, ki je zajela 1018 respondentov, je pokazala, da kakovost ostaja ključni dejavnik pri izbiri izdelkov in blagovnih znamk. instore več »
Več iz medija
Evropa: Heineken leta 2027 končuje partnerstvo z Ligo...
Iz podjetja so sporočili, da bodo partnerstvo z Ligo prvakov UEFA končali avgusta 2027, po 30 letih sodelovanja. instore več »
VB: Morrisons pred božičem znižal cene 160 izdelkov
V Morrisonsu so pred božičem razkrili znižanje cen za dodatnih 160 izdelkov, potem ko so prejšnji mesec napovedali znižanja cen za več sto izdlekov, poroča... instore več »
Severna Makedonija: Maggi je nov partner državne rokometne...
Maggi, blagovna znamka Nestlé, je začela novo partnerstvo z Rokometno zvezo Makedonije. instore več »
VB: Carling ostaja uradno pivo FA pokala do leta 2027
Nogometna zveza (FA) je podaljšala partnerstvo z blagovno znamko Carling, ki ostaja uradno pivo Emirates FA pokala in Adobe FA ženskega pokala. instore več »
ZDA: Ahold Delhaize vlaga 860 milijonov dolarjev v nov distribucijski...
Iz trgovske verige so napovedali načrte za naložbo v višini 860 milijonov dolarjev za gradnjo novega distribucijskega centra v Burlingtonu, v Severni Karolini. instore več »
ZDA: Hersheys z 6,5-odstotno rastjo prodaje v tretjem...
Iz družbe so v tretjem četrtletju poročali o 6,5-odstotnem povečanju konsolidirane čiste prodaje, na 3,18 milijarde dolarjev, medtem ko se jim je organska... instore več »
Nemčija: Lidl začenja mednarodno praznično božično kampanjo
V luči praznikov je podjetje Lidl začelo z mednarodno kampanjo pod sloganom: »Vsak dan verjemite v čudeže. Obrestuje se.«. instore več »
Raziskava Inštituta za nutricionistiko med najvidnejšimi znanstvenimi dosežki leta...
Med letošnjimi prejemniki priznanja »Odlični v znanosti 2025«, ki ga podeljuje Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike... instore več »

