Lidl na Slovaškem vstopa v novo fazo razvoja, od širitve ponudbe do večjega lokalnega prilagajanja. Poudarek je na domačem poreklu v kategorijah svežih izdelkov in prilagojeni ponudbi za urbane potrošnike. Hkrati ta diskontni trgovec še dodatno krepi svojo cenovno konkurenčnost z jasnim komuniciranjem vrednot in osredotočenostjo na učinkovitost. instore več »
Več iz medija
Ministrstvo spodbuja lokalno, ekološko in odgovorno...
Ob svetovnem dnevu hrane, ki ga pod okriljem Organizacije Združenih narodov za prehrano in kmetijstvo (FAO) obeležujemo 16. oktobra, Ministrstvo za kmetijstvo,... instore več »
Najboljša darila, oblikovalci, trgovine in še marsikaj po izboru: "Best Of Local...
To je že 15. izvedba izbora Best Of Local, kjer so s pomočjo lokalnih prebivalcev in partnerjev izbrali 100 ponudnikov nakupovanja in oblikovanja v 10... instore več »
Svet: Cene riža na najnižji ravni od leta 2017
Cene riža so se v zadnjem letu znižale za 35 % in dosegle najnižjo raven od leta 2017 (približno 360 ameriških dolarjev na tono), piše Coface, svetovalno... instore več »
Fala predstavlja inovacijo, tri BIO mešanice za kruh brez gnetenja in brez stresa,...
Ob svetovnem dnevu kruha je Lesaffre pripravil predstavitev novih Fala BIO mešanic v Studiu Odprta kuhinja v Ljubljani, kjer so jih pobliže spoznali novinarji... instore več »
80 let Kmetijske zadruge Metlika, tradicija, ki povezuje in ustvarja...
Kmetijska zadruga Metlika letos obeležuje izjemen jubilej, 80 let neprekinjenega delovanja in prispevka k razvoju kmetijstva ter gospodarstva v Beli krajini.... instore več »
ZPS: Potrošniške organizacije za jasno označevanje gensko spremenjenih...
Vsi gensko spremenjeni organizmi (GSO), tudi tisti, pridobljeni z novimi tehnikami, morajo biti na živilih jasno označeni, zahtevajo evropske potrošniške... instore več »
ZDA: V Amazonu bodo med prazniki zaposlili 250.000 delavcev
Amazon bo v prihajajočem prazničnem času zaposlil 250.000 ljudi po vseh Združenih državah Amerike in sicer večino v svoji mreži za izpolnjevanje naročil in... instore več »
Srbija: 12. SUMMIT FMCG Beograd je združil inovacije, trende in vodilne v...
Dvanajsti zaporedni vrh FMCG Beograd, ki ga je organizirala družba InStore Media, je v ponedeljek zbral več kot 650 udeležencev. instore več »