Minila so stoletja, preden je ozko omejenemu, s prepletom okoliščin in privilegijev pogojenemu delu ženskega prebivalstva uspelo sesti za omizja, kjer se razmišlja, govori in odloča. Nato so minila nova stoletja, da je del najbolj privilegiranih posameznic lahko o dolgi poti do odločanja skoval koncept mansplaininga (ko moški ženski nekaj razlaga na pokroviteljski, vzvišen ali podcenjujoč … ... homo politikus več »
Več iz medija
Era informacijskega nereda: ko dezinformacije postanejo močnejše od...
V svetu, kjer resnica tekmuje z lažjo za klik, pozornost in število ogledov, postajajo meje med dejstvi in fikcijo nevarno zabrisane. Dezinformacije niso več... homo politikus več »
Kako je božičnica postala orodje depolitizacije
V govoru politikov se zadnje čase pogosto pojavlja potreba po “depolitizaciji politike”: depolitizirati je treba urade, ministrstva, institucije,... homo politikus več »
Svet na dolgi rok postaja vse manj religiozen
Klasični sociologi, kot sta Karl Marx in Max Weber, so si predstavljali, da bodo ljudje z napredovanjem moderne družbe vse bolj opuščali svojo vero v boga (ali... homo politikus več »
Evropa na preizkušnji: preživetje skozi novo ideološko...
Vsak človek in z njim družba temeljita na simbiotični ideološki kontradikciji. Niti evropska družba ni izjema. Je mreža ideologij, ki se na različnih točkah... homo politikus več »
Kako mi moški razlagajo
Minila so stoletja, preden je ozko omejenemu, s prepletom okoliščin in privilegijev pogojenemu delu ženskega prebivalstva uspelo sesti za omizja, kjer se... homo politikus več »
Kdo danes voli levico in kdo jo je v preteklosti?
Pričakovali bi, da lahko precej dobro napovedujemo, katere družbene skupine se na volitvah bolj nagibajo h glasovanju za leve ali desne stranke. Toda kaj so... homo politikus več »
Ali so inženirjem programske opreme šteti dnevi?
Pred ne tako mnogimi leti je bilo ročno pisanje kode tipičen delovni dan razvijalca programske opreme. Programiranje ni enako pisanju članka; mnogo bolj je... homo politikus več »
Stereotipi o ženskah kot blagovna znamka: razprodaja...
Psihološko bi bilo najbrž precej enostavno razložiti potrebo ljudi – da v teh časih negotovosti in groze, ki se vsakodnevno ponavlja kot opomin na najhujše... homo politikus več »

