Veliko podjetij še vedno ustvarja vsebine brez jasne SEO strategije – pišejo “za ljudi”, a jih ljudje ne najdejo. Ali pa pišejo “za Google”, a obiskovalci hitro zapustijo stran, ker vsebina ne odgovori na njihova vprašanja. Rezultat je ponavadi nizka uvrstitev, majhen obisk in skoraj nobenih konverzij Po podatkih iz HubSpotove raziskave (2025)1 kar 82 zajšek več »
Več iz medija
Kako si sami nastaviti Google oglaševanje [korak za...
Večina podjetij danes ve, da brez prisotnosti na Googlu izgubljajo stranke. A ko pride do oglaševanja, se ustavi – “ne razumemo sistema”, “nimamo proračuna za... zajšek več »
Kaj zajema vsebinski SEO in kako optimizirati vsebine za več...
Veliko podjetij še vedno ustvarja vsebine brez jasne SEO strategije – pišejo “za ljudi”, a jih ljudje ne najdejo. Ali pa pišejo “za Google”, a obiskovalci... zajšek več »
15 vprašanj, ki si jih morate zastaviti, preden izberete SEO...
Veliko podjetij se na neki točki odloči, da potrebuje SEO agencijo. In potem se začne iskanje.Google vrže ven en kup zadetkov, vsi obljubljajo “več prometa”,... zajšek več »
Kaj je vsebinski marketing, zakaj je pomemben in kako se...
Vsebinski marketing odloča o tem kako “tesno” se boste uspeli povezati s spremljevalci, bralci in obiskovalci vaših spletnih vsebin. Bolj tesen in... zajšek več »
Kako odpreti spletno trgovino [najhitreje in najceneje] – Štirje...
Veliko ljudi želi začeti z internetno prodajo – a jih ustavi že prva ovira: ne vedo, kje začeti. Agencije omenjajo tisočake, programerji govorijo o tednih... zajšek več »
Umetna inteligenca in SEO: Kaj se spreminja in kako ostanete vidni na...
Optimizacija strani (SEO), kot smo jo poznali še pred nekaj leti, hitro izginja.Google ne prikazuje več samo klasičnih iskalnih zadetkov, ampak odgovarja z... zajšek več »
Kako SEO vpliva na konverzije in kako jih povečati
SEO optimizacija ni (več) samo digitalni kanal za večji obisk spletne strani. Če vas obiskovalci ne kontaktirajo, naročijo ali kupijo – potem ne samo, da o... zajšek več »
SEO ni za vsakogar: Kdaj se vam SEO preprosto ne splača?
Večina vam bo rekla, da je SEO dolgoročna naložba. A redki povedo kdaj je napačna. Resnica je, da optimizacija spletne strani za to, da bi povečali prodajo ni... zajšek več »