V nasprotju z izjavami nekdanjega generalnega direktorja znamke je napredek na področju zmanjševanja izpustov prepočasen, zato bo Stellantis prisiljen sprejeti radikalne ukrepe. finance več »
Več iz medija
Kako MDM prek B2B spletne platforme vsak teden proda več deset ton aluminija in...
Platforma uporabnikom omogoča samostojno ustvarjanje ponudb, ustvarjanje seznamov priljubljenih artiklov, iskanje izdelkov po naprednih filtrih in spremljanje... finance več »
Ljubljančani, ki ob štiridnevnem delovniku servisirajo najzahtevnejše – od Nase do...
Kako je ljubljanskemu Visionectu uspelo na področju pisarniških zaslonov iz elektronskega papirja. finance več »
Primerjava: julija brez rezov fiksnih obrestnih mer. Kako nizko pa gredo v...
Pogledali smo, kakšne obrestne mere vam za stanovanjsko posojilo danes ponujajo slovenske banke, kako nizko gredo v praksi in kaj se obeta v prihodnjih... finance več »
Ferrari je iz Rima zapeljal na obalo Amalfi
Amalfi je nov vstopni gran turismo v Ferrarijevi paleti, ki nadaljuje tradicijo modelov roma in californina z znanim, a osveženim pogonom osemvaljnika twin... finance več »
Nova vloga grandisa, mitsubishija za družine
Novi grandis je tehnični dvojček renaulta symbioza, kar pomeni, da ima veliko skupnega z ASX – dvojčkom renaulta capturja. finance več »
Cloudflare zaščitil spletne vsebine pred UI-pajki
Podjetje Cloudflare, ki varnostno upravlja približno petino svetovnega spletnega prometa, je uvedlo pomembno spremembo v svoji politiki, da bi umetni... finance več »
Za podjetjem državnega svetnika ostalo za dva milijona evrov...
Koliko podjetje Nano Plus v lasti Matjaža Štolfe dolguje državi, bankam in zaposlenim. finance več »
Zakaj so slovenski projektanti plačani slabše kot kolegi iz razvitih...
»Cene projektiranja v Sloveniji so dovolj le za preživetje,« nam je povedal Viktor Markelj iz Pontinga finance več »