Na Osnovni šoli Markovci smo v okviru projekta I-šola z učenci predmetne stopnje pri pouku matematike razvijali digitalne kompetence. Učenci 6. in 7. razredov so se učili uporabe preglednic oz. tabel v programih Microsoft Word in Excel ter pripravili smiseln prikaz podatkov z različnimi grafi, ki jih ponujata programa. Učenci so morali za svoj končni sio več »
Več iz medija
I-šola – razvoj digitalnih kompetenc pri pouku matematike
Na Osnovni šoli Markovci smo v okviru projekta I-šola z učenci predmetne stopnje pri pouku matematike razvijali digitalne kompetence. Učenci 6. in 7. razredov... sio več »
Ugotavljanje digitalne pismenosti osnovnošolcev pri pisanju...
Kako digitalno pismeni so osnovnošolci, ko naletijo na čisto praktičen izziv – napisati uradno prošnjo? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna... sio več »
PISA in Focus št. 129: Kaj se lahko naučimo iz podatkov PISA o podpori...
Izsledki raziskave PISA 2022 kažejo povezavo med podporo učiteljev in uspehom učencev. Kvalitetni odnosi v razredu vpl ... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina na Fakulteti za Elektrotehniko
Dijaki 2. f in 2. g, ki sodelujejo v projektu Katarina, so v četrtek, 12. 6. 2025, obiskali Fakulteto za elektrotehniko. V uvodnem predavanju je profesor dr.... sio več »
Dijaki Gimnazije Ledina v Računalniškem muzeju
Kdo arhivira internet? Kako je tipkati na gumijaste tipke računalnika ZX spectrum, ljubkovalno imenovanega radirka? Zakaj je modem nekoč spuščal čudne cvileče... sio več »
Kolegialne hospitacije kot orodje za gradnjo strokovne učeče se skupnosti na šoli v...
Kako lahko kolegialne hospitacije prispevajo k strokovni rasti učiteljev in trajnostnemu razvoju šolske skupnosti? V članku, objavljenem v Reviji... sio več »
Podkast “Misija: kakovost”: Samoevalvacija kot motor razvoja...
Četrta epizoda ponuja vpogled v konkretne prakse, kot so hospitacije, deljenje dobrih praks, medpredmetno sodelovanje ter vodenje s poslušanjem in... sio več »
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »