sreda, 18. junij 2025

Nestléjeva kava Nescafé znatno presegla cilj trajnostnega pridelovanja kave

Podjetje Nestlé je razkrilo, da je njegova največja blagovna znamka kave, Nescafé, leta 2024 skoraj tretjino svoje kave pridobila od kmetov, ki izvajajo prakse regenerativnega kmetijstva, s čimer je znatno presegla cilj podjetja, da do leta 2025 doseže 20 %, poroča portal ESG Today. Podjetje je dosežek naznanilo z objavo poročila o napredku v okviru... zelena slovenija več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Info360 Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo