Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna Skrbinjek predstavi model evalvacije, razvit v okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0, s poudarkom na digitalnih kompetencah in vsebinah računalništva. Avtorica v povzetku zapiše: »V prispevku navajamo primer modela spremljanja in evalvacije proj... sio več »
Več iz medija
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »
Model evalvacije digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin računalništva in...
Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 3.B razred (2024/25) -4. izvedba
Spoznavanje z digitalnimi napravami v otrokovem okolju Učenci so med delavnico najprej razvrščali sličice naprav v dve skupini in tako spoznavali razliko med... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.C razred (2024/25) -4. izvedba
Pošta nekoč (klasično pošiljanje) in danes ChatGPT je rekel: Učenci so delavnico začeli z ogledom slik in video posnetka, ob katerih so razmišljali o klasičnem... sio več »
O zdravju na sproščen način: oddaja z Davidom Zupančičem
Ta teden z vami delimo oddajo "TV klinika z Davidom Zupančičem", ki je na voljo na RTV365. sio več »
Pustolovščina s koledarjem – razvijanje računalniškega mišljenja skozi dni, mesece...
Učna pustolovščina na podružnici Korte OŠ Izola vključevala različne dejavnosti za učence 2. razreda, spodbuj ... sio več »
Deliti je enostavno – pustolovščina z ostankom – RAČek 2....
Poglobitev znanja o deljenju za učence 3. razreda s pomočjo zabavnih dejavnosti in konkretnih primerov v učnem scenariju v okvir ... sio več »
“Po pravi poti” – razvoj abstrakcije in algoritmičnega razmišljanja pri učencih –...
Učni scenarij "Po pravi poti" razvija kognitivne zmožnosti učencev z abstrakcijo in algoritmi, povezan tudi z matematiko. sio več »