Učenci drugega razreda so v šolskem leto 2024/2025 razvijali digitalne kompetence s področja informacijske in podatkovne pismenosti ter področja ustvarjanje digitalnih vsebin. Pri pouku slovenščine, likovne umetnosti in spoznavanja okolja so učenci učne cilje dosegali s pomočjo digitalne tehnologije kot so stacionarni računalniki in tablice. Skozi celo šolsko leto so učenci 15 ur opravili v sio več »
Več iz medija
Kolegialne hospitacije kot orodje za gradnjo strokovne učeče se skupnosti na šoli v...
Kako lahko kolegialne hospitacije prispevajo k strokovni rasti učiteljev in trajnostnemu razvoju šolske skupnosti? V članku, objavljenem v Reviji... sio več »
Podkast “Misija: kakovost”: Samoevalvacija kot motor razvoja...
Četrta epizoda ponuja vpogled v konkretne prakse, kot so hospitacije, deljenje dobrih praks, medpredmetno sodelovanje ter vodenje s poslušanjem in... sio več »
MARiNKA – programiranje MEDPREDMETNO
Projekt MARiNKA: Učenci 6. razredov so se preizkusili v programiranju, risanju vzorcev, premagovanju ovir in ustvarjanju glasbe. Bravo ... sio več »
Model evalvacije digitalnih kompetenc in temeljnih vsebin računalništva in...
Kako spremljati in vrednotiti razvoj digitalnih kompetenc v šolah? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Vesna... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 3.B razred (2024/25) -4. izvedba
Spoznavanje z digitalnimi napravami v otrokovem okolju Učenci so med delavnico najprej razvrščali sličice naprav v dve skupini in tako spoznavali razliko med... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.C razred (2024/25) -4. izvedba
Pošta nekoč (klasično pošiljanje) in danes ChatGPT je rekel: Učenci so delavnico začeli z ogledom slik in video posnetka, ob katerih so razmišljali o klasičnem... sio več »
O zdravju na sproščen način: oddaja z Davidom Zupančičem
Ta teden z vami delimo oddajo "TV klinika z Davidom Zupančičem", ki je na voljo na RTV365. sio več »
Pustolovščina s koledarjem – razvijanje računalniškega mišljenja skozi dni, mesece...
Učna pustolovščina na podružnici Korte OŠ Izola vključevala različne dejavnosti za učence 2. razreda, spodbuj ... sio več »