Prispevek dijakinje Srednje ekonomske šole in gimnazije Maribor ponuja dragocen vpogled v razumevanje in uporabo digitalnih tehnologij v izobraževalnem procesu z vidika mladega ustvarjalca. Predstavlja primer dobre prakse, kjer se z uporabo inovativnih 3D okolij razvijajo ključne digitalne kompetence, kot jih opredeljuje evropski okvir DigComp 2.2. Takšen način dela omogoča dijakom, da razvijajo u... sio več »
Več iz medija
MARiNKA – Omrežje in internet – Ukrivljanje svetlobe
V sklopu projekta MARiNKA smo v inovativnih oddelkih učencev 6. razredov izvedli učno aktivnost na temo Omrežje in internet, kjer smo z vodnim curkom upogibali... sio več »
MARiNKA – Omrežje in internet
V sklopu projekta MARiNKA smo v inovativnih oddelkih učencev 6. razredov izvedli aktivnost na temo omrežij in interneta. Če smo bili do sedaj pri vseh... sio več »
MARiNKA – Podatki in analiza
V sklopu projekta MARiNKA smo v inovativnih oddelkih učencev 6. razredov izvedli aktivnosti na temo podatkov in analize. Tokrat smo z učenci načeli temo kaj to... sio več »
MARiNKA – Računalniški sistemi
V sklopu projekta MARiNKA smo v inovativnih oddelkih učencev 6. razredov izvedli aktivnosti na temo računalniških sistemov. V uvodu smo ugotovili, da... sio več »
Digitalna vključenost za vse: strateški svet projekta DigComp PP v okolju...
Tretje srečanje strateškega sveta projekta, usmerjenega v razvoj digitalnih kompetenc pri učencih s posebnimi potrebami, DigComp PP, je tokrat potekalo v... sio več »
Ko se vizije srečajo: strateški svet projekta UTRINKI gostuje pri podjetju...
V četrtek, 29. maja 2025, je potekalo tretje srečanje strateškega sveta projekta, ki povezuje ravnatelje in koordinatorje sodelujočih vzgojno-izobraževalnih... sio več »
Digitalno izobraževanje in kaj ima pri tem vodenje
Kako pomembno je vodenje pri uvajanju digitalnega izobraževanja? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, dr. Mateja... sio več »
i-šola: Geometrija v naravi: sedmošolci spoznavali oblike skozi...
V sredo, 4. junija 2025, je na Osnovni šoli Loče potekal matematično naravoslovni dan za sedme razrede. Osrednja tema dneva je bilo praktično utrjevanje znanja... sio več »