sreda, 28. maj 2025

Čarobnost iskanja svojega imena na ikonični steklenici je spet tu

Podjetje Coca-Cola ponovno uvaja kampanjo Share a Coke (»Deli Coca-Colo«), ki bo omogočala deljenje in personalizacijo za novo generacijo ter premikala meje inovativnih izkušenj blagovne znamke. Leta 2011 je znamka lansirala to edinstveno kampanjo, v kateri ste lahko našli svoje ime namesto logotipa, in je prvi takšen primer personalizacije v industriji. Zdaj želi znamka, da študent več »

Več iz medija

Ocena filma: Lili in žverca

 

Če je lahko v vsej Disneyjevi ponudbi animiranih filmov oziroma likov obstajal nekdo, ki bi zgolj na podlagi prisrčnosti v kina ponovno privabil nepreštevno... študent več »

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Info360 Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo