V sklopu 4. izvedbe so otroci aktivno raziskovali, kako digitalne naprave zbirajo, prikazujejo in shranjujejo podatke ter kako deluje internet. Uvodoma so razvrščali slike naprav ter razmišljali, kje vse se podatki pojavljajo v vsakdanjem življenju. Z orodjem Excel so beležili načine prihoda v šolo, jih prikazali v obliki stolpčnih in tortnih diagramov ter se pogovarjali sio več »
Več iz medija
Izvedba projekta B-RIN za 3.A razred (2024/25) -4. izvedba
V sklopu 4. izvedbe so otroci aktivno raziskovali, kako digitalne naprave zbirajo, prikazujejo in shranjujejo podatke ter kako deluje internet. Uvodoma so... sio več »
Izvedba projekta B-RIN za 4.A razred (2024/25) -4. izvedba
Sporočilo je “priletelo” – učenci 4. razreda spoznavali delovanje internetnega omrežja V okviru projekta BRIN so učenci 4. razreda sodelovali v... sio več »
Projekt B-RiN: Miškino geslo: Misija varnega interneta, 3. izvedba v OŠ Stari...
V prvem in drugem razredu osnovne šole je ključno, da učne vsebine otrokom približamo na način, ki je hkrati razumljiv, doživet in zabaven. Učni scenarij... sio več »
Kaj in kako poučujemo informatiko – smo zadovoljni?
Preberite razultate raziskave v okviru mednarodnega Erasmus+ projekta DIGITAL FIRST sio več »
Razpis za pridobitev nepovratnih sredstev za lokalne projekte kodiranja v...
Razpis za nepovratna sredstva projekta Code4Europe vabi organizacije iz Slovenije k razvoju digitalnih veščin s poudarkom na mladih in dekletih ... sio več »
NAŠA GALERIJA
V okviru projekta Inovativna pedagogika 5.0 so otroci iz Vrtca Podčetrtek raziskovali svet fotografije. Spoznali so: Po terenskem delu so se naučili,... sio več »
Uvajanje digitalnih kompetenc na OŠPP Muta
V šolskem letu 2024/2025 smo se na OŠPP Muta vključili v projekt DigComp PP, katerega namen je krepitev digitalnih kompetenc pri učencih s posebnimi potrebami.... sio več »
Naravne in kulturne posebnosti Polhograjskega hribovja
Ta teden z vami delimo dokumentarno oddajo "Naravni parki Slovenije: Polhograjsko hribovje", ki je na voljo na RTV365. sio več »