petek, 2. maj 2025

Umetna inteligenca in konec marketinških poklicev: kako bo do leta 2030 več kot 2/3

Živimo v dobi, ki jo je Jeremy Rifkin v knjigi The End of Work (1995) napovedal že pred desetletji: tehnologija ne le spreminja naravo dela, temveč v nekaterih primerih popolnoma odpravlja tradicionalne poklice. Marketing, kjer sta ustvarjalnost in obdelava podatkov dolgo veljali za izključno človeško domeno, doživlja tektonske premike – umetna inteligenca (UI) briše meje med človeškim in strojnim... city magazine več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Info360 Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo