sreda, 18. junij 2025

Napačno navedena cena ob nakupu izdelka – Kdo ima prav – potrošnik ali trgovina, ki

Slovenija, 2. februar 2025 – Na Zvezo postrušnikov Slovenije (ZPS) se je obrnil potrošnik, ki je po spletu kupil slušalke po zelo ugodni ceni. Po opravljenem nakupu ga je trgovina obvestila, da je bila zaradi tehnične napake na spletni strani navedena napačna cena in mu ponudila vračilo denarja. Potrošnik je vztrajal, da želi izpolnitev pogodbe po označeni ceni. Trgovina pa se LJ novice več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Info360 Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo