Kitajske blagovne znamke nadaljujejo svoj neustavljivi pohod v Evropo. Najnovejši primer je Xpeng, ki že deluje v državah, kot so Nemčija, Francija, Nizozemska, Norveška in Švedska. V nadaljevanju si bomo ogledali modelno paleto, vendar bomo najprej analizirali to podjetje od znotraj: njegov izvor, proizvodne centre in lastne tehnologije. Ali ste na primer vedeli, da ima vmax več »
Več iz medija
Nov napovednik, nova vozila: Katere avtomobile razkrivajo novi posnetki težko...
Do 26. maja 2026, ko izide Grand Theft Auto VI, nas sicer loči še dobro leto, a do takrat imamo še več kot dovolj časa, da dodobra preučimo avtomobile, ki nas... vmax več »
Pozabljene študije: Lancia Flaminia Loraymo iz leta 1960
Lancia Loraymo zavzema posebno mesto med italijanskimi oblikovalskimi študijami šestdesetih let prejšnjega stoletja. Ne le zato, ker je bila ustvarjena kot... vmax več »
Test: BMW i4 eDrive40 Gran Coupe: Športna eleganca iz druge...
Sklepanje kompromisov na področju voznih lastnosti nikoli ni bila značilnost Bavarcev, kar se odraža tudi pri električnem modelu i4, ki uspešno združuje udobje... vmax več »
Saudi Aramco in BYD sklenila partnerstvo
Največji svetovni proizvajalec nafte, savdsko državno podjetje Saudi Aramco, ki načrpa skoraj desetino svetovne ponudbe, je sklenil partnerstvo s kitajsko... vmax več »
Porschejev dedič razburja Salzburžane z idejo o predoru do svoje podzemne...
Wolfgang Porsche, vnuk ustanovitelja slavne avtomobilske znamke, je v Salzburgu napovedal nadvse ambiciozen, a hkrati tudi kontroverzen projekt. Gre namreč za... vmax več »
Zeekr X9 je kot kitajski Cullinan, a za bistveno nižjo ceno
Geelyjeva znamka Zeekr je predstavila model 9X, drzno oblikovan SUV z oblikovnimi potezami, ki (morda skoraj preveč) spominjajo na model britanske luksuzne... vmax več »
Brabus poveča moč vozila Mercedes-AMG E 53 Hybrid 4Matic+ na 700...
Standardnih 585 do 612 KM v Mercedes-Benz AMG E 53 vam ne zadostuje? Potem ima Brabus morda nekaj pravega za vas. Ne glede na to, ali gre za limuzino ali... vmax več »
VW je v Šanghaju predstavil tri študije za kitajski trg
Nekdanja zlata doba na Kitajskem se je za Volkswagen končala. Podjetje ima tam še vedno več kot 13-odstotni tržni delež in tudi modelom ID ne gre slabo. Toda... vmax več »