sreda, 8. maj 2024

Slovenski vplivneži pod drobnogledom inšpektorjev

Če na Instagramu spremljate vsaj enega vplivneža, ste v zadnjih dneh gotovo opazili, da plačane objave striktno označuje kot "oglas", ob tem pa pripiše še podjetje, ki je naročnik oglasa. Tega prej verjetno ni počel. Čeprav ustvarjalcem spletnih vsebin nov zakon o varstvu potrošnikov to nalaga že leto dni, se je namreč na nova pravila večina vplivnežev požvižgala. Tržni inšpektorat je zato okoli n... n1 več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo