V Sloveniji imamo probleme z medijsko krajino. V preteklosti smo na večih mestih opozarjali na spoj medijskih podjetij s političnimi strankami, ki jim tekoči računi medijskih organizacij predstavljajo enostaven način za kanaliziranje davkoplačevalskega denarja na račune blizu central. Medijsko lastništvo in prepletanje politike in medijev pa ni edina problematična točka domen savič več »
Več iz medija
Medijska pismenost: Brez vprašanja, z ogromno odgovori
Samorazkritje: Na razpis medijske pismenosti smo se prijavili s projektom priročnika za izvajanje medijske pismenosti, a nismo bili izbrani. Komisija je... domen savič več »
Čas za državne oglase
Vlade članic evropske unije morajo od lanskega leta javno objavljati poročila o medijskem zakupu z davkoplačevalskim denarjem. Poročila so del nove evropske... domen savič več »
Lekcije iz financiranja sovraštva
No, pa smo. domen savič več »
Piromani v gasilskem društvu
Aktivno državljanstvo in drugi samorogi. domen savič več »
Nedelujoča država je zlata jama za nevladnike
Je zagovorništvo podaljšana roka oblasti? domen savič več »
Registrirane dezinformacije in sovraštvo
V Sloveniji imamo probleme z medijsko krajino. V preteklosti smo na večih mestih opozarjali na spoj medijskih podjetij s političnimi strankami, ki jim tekoči... domen savič več »
Občinske oglaševalske pogodbe: Med neznanjem in dobrim...
Kaj so pokazala prva zaslišanja preiskovalne komisije? domen savič več »
Nedorečeno in subjektivno zdrsavanje javne RTV
Samoregulacija kot slaba šala in škodljiva praksa. domen savič več »