Vedno znova sem osupel, kakšen napredek naredi vsak Kijin model, ko zapelje na ceste. Morda je bila ta primerjava še toliko bolj očitna, saj sem praktično vsak dan pred šolo srečal prvo generacijo Sorenta. Ko sem se ozrl po notranjosti četrte generacije in ju primerjal še od zunaj, je kar težko verjeti, da je med njima le približno 15 let razlike. avtomobilizem več »
Več iz medija
Iz Vietnama, ne s Kitajske: s polno paro na slovenski trg
Znamka Vinfast se je v zadnjih letih pospešeno širila po svetu ter s svojimi načrti (gradnja tovarne v ZDA, širitev v Evropo) prehitela kitajske proizvajalce... avtomobilizem več »
Renault Trafic Van E-Tech Electric prihaja naslednje leto
Francoski avtomobilski proizvajalec je v okviru dogodka Solutrans predstavil prvega člana svoje družine električnih gospodarskih vozil. avtomobilizem več »
Želi spremeniti mnenje ljudi: električni Cayenne kot najmočnejši Porsche vseh...
Cayenne je pred 23 leti prodajo Porscheja dvignil na nikoli prej dosežene ravni. Tretja generacija ostaja najbolje prodajani Porschejev model, s prihodom... avtomobilizem več »
Prve fotografije modela Leapmotor A10, novinca med malimi električnimi...
Leapmotor je na Kitajskem razkril model A10 še pred uradno premiero 21. novembra. Križanec segmenta B naj bi na globalne trge vstopil kot tekmec Fordove Pume... avtomobilizem več »
Mobilni zen
»Spoštovani potniki, približujemo se našemu cilju. Prosimo vas, da pospravite mizice, odprete zastore ter nastavite naslonjala v pokončni položaj.« Ne, tokrat... avtomobilizem več »
Ford v Evropi širi paleto modelov s sistemi polsamodejne...
Sistem BlueCruise, ki je v izbranih evropskih državah že na voljo v modelu Mustang Mach-E, prehaja v evropskih konfiguracijah še v modele Puma, Kuga in Ranger. avtomobilizem več »
Volkswagen Amarok v novi izvedbi z več imidža
Družba Volkswagen Gospodarska vozila je predstavila novo izvedbo poltovornjaškega modela Amarok, ki so ji prepoznavnost zagotovili s temnimi barvnimi... avtomobilizem več »
Izjemne številke obljubljajo veliko: CATL pričel s prozvodnjo 5. generacije LFP...
Kitajski CATL je s 36,6-odstotnim tržnim deležem daleč največji proizvajalec baterijskih paketov za električne avtomobile na svetu. Svojo dominanco želijo še... avtomobilizem več »

