petek, 17. maj 2024

“Vladna komunikacija se kaže v neznanju in nepoznavanju obsega znanj, ve.

"Za celovito komuniciranje, kot ga zahteva blagovna znamka (v tem primeru blagovna znamka Robert Golob), je potrebno veliko več, kot le poznavanje filtrov na Instagramu. Predvsem pa je potrebno najprej imeti tudi vsebino," je v navezavi na komunikacijsko strategijo izpostavil njen poznavalec Edvard Kadič. Edvard Kadič je med političnimi komentatorji znano ime. Poleg urejanja spletne nova24 več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo