sobota, 11. maj 2024

Blagovna znamka »Štajerska urbanaravni užitek« prvič na sejmu Alpe-Adria

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani se je v v minulih štirih dneh odvil 34. sejem Alpe-Adria, na katerem se je predstavljalo več kot 350 turističnih ponudnikov iz 13 držav. Med udeleženci sejma se je predstavila tudi turistična delegacija iz Maribora, nosilka blagovne znamke »Štajerska urbanaravni užitek«. Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se je pod MB report več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo