petek, 17. maj 2024

CI BUSINESS TALKS: Štirje ključi do uspešne strateške komunikacije na Kitajskem

Prepoznavna blagovna znamka in učinkovita strateška komunikacija sta ključna sestavna dela vsakega podjetja, ki želi uspeti na kitajskem trgu ali sodelovati s kitajskimi podjetji. Upoštevajoč edinstveno poslovno kulturo na Kitajskem in njen distinktiven digitalni ekosistem, je lahko učinkovita komunikacija sporočila blagovne znamke ključna razlika med uspehom in neuspehom. Pridružite se nam na tem... ekonomska fakulteta več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo