četrtek, 16. maj 2024

KO EKSKLUZIVNOST DOBI NOV POMEN

Ker preprodaja postaja velik sestavni del trga luksuznih izdelkov, so blagovne znamke razvile različne načine za omejitev števila nakupov svojih izdelkov, da bi povečale ekskluzivnost. golf klub več »

Več iz medija

KATE, MINI DOLCEVITA IN LONGINES

Kampanja z angleško filmsko igralko najbolj poznano iz znamenite vloge lepotice v filmu Titanik Kate Winslet slavi nove modele ur švicarske znamke Longines... golf klub več »

ČISTI UŽITEK V NARAVI

Mathilde Laurent, parfumerka parfumske in draguljarske hiše Cartier, si je parfume predstavljala kot visok nakit, ki ga najdemo v živi naravi, zato je razvila... golf klub več »

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo