Kaj so CTA-ji? Izraz “CTA” je okrajšava za “poziv k dejanju”. To je marketinški izraz, ki se uporablja za opis modelov, katerih cilj je sprožiti takojšen odziv ali prodajo. CTA-ji se najpogosteje uporabljajo v prodajnih skriptih, oglasnih sporočilih in kopiji spletnega mesta, da motivirajo določeno dejanje, kot so »Prijava«, »Kupite zdaj« ali »Preberi več«. Pogost... zajšek več »
Več iz medija
Napredne formule za analizo tržnih trendov s študijami...
Razumevanje osnovnih konceptov Razumevanje tržnih trendov zahteva temeljito poznavanje osnovnih konceptov, ki so ključni za analizo in interpretacijo podatkov.... zajšek več »
Kaj je team building in kaj team building pravzaprav ni [in zakaj je priporočljivo...
Team building je proces, ki ga organizacije uporabljajo za izboljšanje učinkovitosti in produktivnosti svojih ekip. Ta pristop vključuje serijo strukturiranih... zajšek več »
Kako se loči dober team building od slabega
Dober team building organizatorju dogodka, interesentu za team building (t.j. po navadi plačniku team buildinga) ter udeležencu team buildinga pomeni različno.... zajšek več »
Poceni spletne strani: Prihranek ali izguba?
Ali veste, da 75% obiskovalcev spletnega mesta oceni njegovo zanesljivost na podlagi njegovega oblikovanja, kar je pri poceni spletnih... zajšek več »
Razumevanje pivot tabel
Pivot tabele so eno izmed najmočnejših orodij v arzenalu vsakega podatkovnega analitika, še posebej ko gre za delo z Excelom. Predstavljajo most med ogromnimi... zajšek več »
Oblikovanje spletnih strani po meri – Ustvarimo skupaj
V tem članku vam bomo predstavili pomembnost in prednosti oblikovanja spletnih strani po meri za vaše podjetje. Skupaj bomo raziskali, kako unikatno... zajšek več »
Uvoz tržnih podatkov v Excel
V sodobnem poslovnem svetu je analiza tržnih podatkov ključnega pomena za oblikovanje strategij in sprejemanje informiranih odločitev. Excel, z močnimi orodji... zajšek več »
Analiza tržnih podatkov z Excelom
Uvod v analizo tržnih podatkov z Excelom Analiza tržnih podatkov je postopek, pri katerem podjetja zbirajo in preučujejo informacije o svojem trgu, vključno s... zajšek več »