V ponedeljek, 15. septembra 2025, smo v okviru spoznavnih dni na Svetini za inovativna oddelka 1. b in 1. c izvedli zanimivo delavnico o algoritmih in programiranju. Dijaki so spoznali pomen zaporedja ukazov, koncept spremenljivke in izraza, brali z vhoda in pisali na izhod z izvajanjem algoritma, zapisanega z diagramom poteka. S pomočjo Lego Education Spike robota sio več »
Več iz medija
Podkast “Misija: kakovost”: Vključenost je ključ kakovosti
Gostji epizode z OŠ Danila Lokarja Ajdovščina z nami delita izkušnje, kako s programom tutorstva, prijateljskimi razredi, vključevanjem učencev s priseljenskim... sio več »
Vpliv digitalnih aplikacij in likovne umetnosti na razumevanje zgradbe...
Kako učencem približati abstraktne kemijske pojme? V članku, objavljenem v Reviji Inovativna pedagogika, Tanja Bervar predstavlja, kako lahko... sio več »
Projekt KATARINA tudi na spoznavnih dnevih prvošolcev I. gimnazije v...
V ponedeljek, 15. septembra 2025, smo v okviru spoznavnih dni na Svetini za inovativna oddelka 1. b in 1. c izvedli zanimivo delavnico o algoritmih in... sio več »
Nacionalni projekt NAŠ KLIK že tretje šolsko leto
Povezovanje šol v Sloveniji za spoznavanje lokalnih značilnosti krajev. Sodelujte za nove izkušnje in druženje. Spletna pri ... sio več »
Odkrijte nove poti do znanja na Dnevih svetovanja 2025
V treh dneh bodo obiskovalci izvedeli več o različnih možnostih izobraževanja – od formalnih in neformalnih programov do samostojnega učenja. Na voljo bodo... sio več »
Kulturni bazar v regiji 2025
Kulturni bazar v regiji bo 22. 10. v SNG Nova Gorica. Osvetlil bo tudi pomen čezmejnega kulturnega sodelovanja ter izpostavil vlogo kulture kot mostu med... sio več »
Projekt KATARINA z novo generacijo dijakov na I. gimnaziji v...
Projekt KATARINA (Vsak naj bo deležen temeljnih znanj računalništva in informatike) se na I. gimnaziji v Celju širi – pridružila se mu je že 3.... sio več »
Zakaj Kahoot pri matematiki?
Matematika pogosto velja za enega izmed bolj zahtevnih predmetov. A ko snov predstavim na igriv in tekmovalen način, lahko učencem približam tudi bolj... sio več »