sobota, 20. april 2024

Covid naj bi ne pokvaril prazničnih nakupov, toda besede "čez praznike bom doma" dob

Objavljamo zanimivo študijo družbe Deloitte, ki že 35 let spremlja praznično nakupovanje, preučuje vedenje potrošnikov in ugotavlja, kaj lahko trgovci na drobno pričakujejo od kupcev v praznični sezoni. Letošnja raziskava ponuja pomemben vpogled v to, kako Covid-19 spreminja sezono prazničnih nakupov. Glavne ugotovitve • Potrošniki bodo v letošnji praznični nakupovalni sezoni zaradi krize COVID-19 zapravljali previdneje – v povprečju 1.387 USD na gospodinjstvo, kar je 7 % manj kot v letu 2019. • Potrošniki bodo manj zapravili za darila in več za praznovanje doma (435 USD na gospodinjstvo oz. 12 % več kot lani), druženja zdoma in potovanja pa bodo na letni ravni upadla za 34 %. • Skoraj 51 % kupcev ima pomisleke glede nakupovanja v fizičnih trgovinah, zaradi česar bodo 64 % vseh prazničnih nakupov opravili v spletni trgovini. • V porastu so brezstični nakupi: 73 % potrošnikov načrtuje dostavo izdelkov prek tradicionalnih kurirskih služb; pričakuje se tudi dvakrat več prevzemov brez kont požareport več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo