torek, 16. april 2024

Ko gre za domače gradbene barone, direktorica Gospodarske zbornice Sonja Šmuc postan

"V podtonu je seveda ves čas maksima, da se 2. tir gradi zaradi slovenskih gradbenikov. Pa se ne. Tako kot zimske šolske počitnice v nasprotju s precej razširjenim prepričanjem ne obstajajo zaradi žičničarjev. Drugi tir se gradi zaradi logistike." Piše: Aljuš Pertinač Konec avgusta so se dela na slovenski strani druge predorske cevi predora Karavanke tudi uradno začela. Beri, Turki so končno, z dveletno zamudo za Avstrijci, začeli vrtati luknjo. Darsov predviden rok za dokončanje del je 2025. Turki pravijo, da so jih sposobni končati v treh letih. Ker pa bo po izgradnji druge cevi stekla obnova prvotne, bomo na dvocevni promet skozi Karavanke morali počakati vsaj še pravljičnih 7 let. Sedaj je torej pravi trenutek, da pogledamo, kaj smo se iz vsega skupaj naučili. Sodeč po tem, kako se država loteva naslednjih velikih infrastrukturnih projektov, med njimi tudi desetkrat večjega 2. tira, ne veliko. Čeprav je bilo lekcij ogromno. Vsem pa je skupno eno. V Sloveniji imamo problem z javni požareport več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo