petek, 29. marec 2024

Gillette / We Believe: The Best Men Can Be / oglas, ki buri duhove in marsikdo se je

Oglas za Gillette, We Believe: The Best Men Can Be, buri duhove. Oglas, ki si ga je v par dneh ogledalo preko 15.000.000 ljudi ima zanimivo razmerje med “like: 371.000” in “dislike: 769.000”. Oglas je odprl marsikatero debat in v njem različni ljudje vidijo različno sporočilo. V bistvu je nastalo zaradi oglasa We Believe: The … had več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo