petek, 19. april 2024

Veliko pomenov, pa nobenega zares

Kategorija: Film Thu, 23 Nov 2017 18:00:00 +0100 Filmi grškega režiserja­ Yorgosa­ Lanthimosa gledalca­ težko­ pustijo hladnega. Naj gre za častilce, ki v njem vidijo guruja­ neprizanesljivega, skorajda­ nadrealističnega laboratorija­ najtemnejših plasti človeške narave, ali za tiste, ki ga imajo­ za bizarnega provokatorja­ brez prave globine. Skratka,­ Lanthimos ima vse, samo zmerno­ distanciranih kritikov in gledalcev ne.V širšo evropsko filmsko zavest se je dodobra usidral s tretjim celovečercem Podočnik (2009), distopično družinsko dramo, v središču katere so trije najstniki, ki jih starši vzgajajo izolirano od zunanjega sveta. Za film je v sekciji Poseben pogled prejel svojo prvo cansko nagrado, bil nominiran za tujejezičnega oskarja ter med številnimi drugimi nagradami prejel tudi Liffovega vodomca. Zatem se je pridružil tistim evropskim avtorjem, ki vse pogosteje svoje filme raje kot v maternem jeziku snemajo v angleščini, kar večinoma ni brez posledic ... delo več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo