petek, 29. marec 2024

Kaj Avstrijci želijo od slovenskih železnic

Kategorija: Infrastruktura Fri, 22 Sep 2017 06:00:00 +0200 Ljubljana – »Lani je zgolj naše hčerinsko podjetje Rail Cargo Carrier v Koper in nazaj pripeljalo 3400 vlakov. Ta številka, skoraj deset vlakov na dan, dokazuje, kako pomembna je Luka Koper za nas,« pravi Sebastian Sperker, direktor Rail Cargo Carrier, tovornega prometa v lasti avstrijskih železnic ÖBB.Avstrijci po železniških tirih prepeljejo 30 odstotkov tovora, 70 odstotkov pa po cestah. Bistveno več, kot je povprečje EU: če odštejemo ladijski in letalski prevoz v EU, Evropejci po železnicah prepeljejo zgolj 17 odstotkov tovora. Avstrijci imajo tudi izkušnjo s podzemnimi železniškimi predori: od leta 2008 gradijo Brennerski predorski sistem (Brenner-Basistunnel). Končan bo predvidoma leta 2026, dolg je okoli 70 kilometrov, stroški gradnje so ocenjeni na deset milijard evrov. Od tega 40 odstotkov investira Evropska unija, preostanek si enakovredno delita Italija in Avstrija. Brennerski predorski sistem ... delo več »

Več iz medija

POKAŽI VIRE
+
Delo Dnevnik Primorske Siol 24ur RTV Slo N1 Svet24 Žurnal Slovenske novice Reporter Finance Forbes Mladina Ekipa Necenzurirano Preiskovalno Požareport Nova24 SEZNAM VSEH VIROV
+
Pokaži kategorije
+
Domov Slovenija Svet Gospodarstvo Šport Scena Kronika Zanimivosti Tehnologija Kultura Zdravje Prosti čas Drugo